Jakie gadżety lubią otrzymywać klienci?

Wszyscy lubią dostawać firmowe gratisy! Gadżety reklamowe z logo są wykorzystywanym od lat narzędziem marketingowym, które buduje sympatię klientów i pozwala dotrzeć do szerszej grupy odbiorców. Warto jednak postawić na przedmioty, które faktycznie będą używane – wówczas ten efekt jest najsilniejszy. Jakie przedmioty są najchętniej przyjmowane?

Firmowa torba, czapeczka, koszulka, czy długopis to nie tylko miły gest dla potencjalnych klientów. To również sposób, aby przekazać im dane kontaktowe swojej firmy i dotrzeć z informacją do zupełnie nowych odbiorców. Bogatą ofertę takich firmowych produktów prezentuje Videodruk – gadżety reklamowe z logo. Kiedy warto wybrać sprawdzone gadżety, a kiedy najlepiej postawić na oryginalność?

Co może stać się gadżetem reklamowym?

Tak naprawdę wszystko zależy od kreatywności – firmowe logo i dane kontaktowe można nanieść na bardzo różne przedmioty. Wiele firm decyduje się na klasyczne materiały jak np.:

  • kubki,
  • długopisy i ołówki,
  • notesy i inne artykuły biurowe.

Takie gadżety reklamowe z logo są już standardem. Decydują się na nie podmioty działające w bardzo różnych branżach. Jednak wiele firm podchodzi do tej formy promocji nieco śmielej, wybierając mniej oczywiste przedmioty. Rozdawanie bardziej niestandardowych gadżetów reklamowych z logiem pozwala wywołać efekt zaskoczenia, który sprawia, że klient lepiej zapamięta firmę.

Czeka Cię pożegnanie kolegów z pracy? Podpowiadamy, co kupić. Przeczytaj tutaj!

Gratisy związane tematycznie z działalnością firmy

Dobrym rozwiązaniem może być nawiązanie do obszaru działalności firmy. Takie gadżety reklamowe z logo stają się ostatnio coraz popularniejsze. Np. firmy zajmujące się motoryzacją, na gratisy wybierają zapachy samochodowe, skrobaczki do szyb, uchwyty na telefon czy ładowarki. Podobne praktyki często można spotkać wśród producentów i dystrybutorów materiałów budowlanych. Takie firmy decydują się na rozdawanie przydatnych w pracy gadżetów reklamowych z logo. Ze względu na praktyczny aspekt takich przedmiotów można zbudować u klienta skojarzenie firmy z daną branżą. Te działania zwiększają skuteczność reklamy i wzmacniają świadomość marki, szczególnie w konkretnej grupie odbiorców.

Przedmioty codziennego użytku

Kategorią firmowych gratisów, która jest szczególnie popularna wśród klientów, są przedmioty codziennego użytku. Takie gadżety reklamowe z logo to np.:

  • wielorazowe torby na zakupy, plecaki czy worki,
  • parasole,
  • czapki z daszkiem,
  • breloczki/otwieracze,
  • peleryny,
  • powerbanki i pendrive.

Wręczając taki przedmiot, można przypuszczać, że będzie on używany, przez co osiągnie lepszy efekt reklamowy. Klienci zwykle odbierają te użyteczne gratisy lepiej i chętnie je przyjmują, gdyż są przydatne. Logo firmy na torbach czy innych akcesoriach pozwala też na dodatkowe eksponowanie go w różnych miejscach – np. na ulicy czy w sklepie. Warto zadbać o aspekty wizualne oraz jakość samego przedmiotu, gdyż stanowi on swego rodzaju wizytówkę firmy.